12 Nisan 2009 Pazar

O.A.


Yine, yeni, yeniden ben. Sanirim 4. blog denemem oluyor bu, surekli baslayip hic devam ettiremedigim bir ugras. Bugun, sagolsun Ozdemir Asaf, yeniden yazma aski depresti bende, sonuc olarak da "Hayda Vre" dedim ve basladim yazmaya.

Tekrar yazmaya tesvik eden Ozdemir Asaf oldugundan ilk yazimi da ona adamamak ayip olurdu herhalde.

Ozdemir Asaf'in cekiciligi kullandigi ikilikler sanirim, bir seyi anlatirken tezatlarini kullanmasi bunu yaparken de kelimelerle dans etmesi hem icerik olarak hem de estetik olarak zenginlik vermesi. Bugun tesadufen Bebek'te islettigi bir meyhanesi oldugunu ogrendim, ama artik onun yerine Haci Bozanogullari baklavacisi varmis, yine de bir gidip ziyaret etmek sart derim ve ustadin dizelerini copy/paste ederim..

En uzun hep kendime konuştum,
başkalarına hep kısa yazmak istedim.
ne kendim dinledim ne başkaları...

2 yorum:

  1. vakit bulup da yazman en büyük dileğim:)

    YanıtlaSil
  2. vakit bulup yazman benim de en büyük dileğim, facebook yerine bir blog aç ve orada yaz :)

    YanıtlaSil